Släpp på krav och måsten!

Att själv välja dom stunderna av ditt liv när du vill ge energi eller ta emot rätt energi. 

Vi lever i ett samhälle med mycket krav och måsten. Vi ställer högre krav på oss jävla mer än vi någonsin har gjort. Känner du igen dig själv? 

I min träning har jag släppt på alla krav och måsten man sätter på sig själv. Hittar man den tränings formen som man tycker är kul är det viktigaste enligt mig. Det som funkar för just dig!

Klart jag har mål men de är kravlösa för mig. Nästa år har jag bestämt mig för att genomföra Göteborgsvarvet, Eckerntriatlhon & Cyckelvasan. Visst det krävs en del träning men jag har signat upp mig för dessa lopp just för att jag tycker att det är kul. Jag har ingen tidsbegränsning jag måste genomföra de på. Jag behöver inte tävla mot någon och framförallt inte mot mig själv. 

Så hitta din grej och gör den bara till din egen! 

Hoppas ni alla har en fortsatt fin dag! 

Allmänt, Energi, Träning | Leva, hittadigsjälv | |
Upp