Släkten på Orust

Hitta din grej och gör den till något kul men samtidigt givande för just dig!

Nu har man landat på Orust hos goa släktingar. Min mor och jag kom hit i lördags. Att få komma hit till deras oas är som balsam för själen. 

Kravlöst och bara landa och ladda batterierna.
För mig som tränar så som jag gör är det otroligt viktigt att få ladda upp energi och ro i mig själv.
Det är så otroligt viktigt att hitta en balans i sin träning. Speciellt i vardagen med jobb, familj vänner och så vidare. Man måste släppa på kraven hitta sin träning som passar för just dig. Tycka det är kul framförallt. Gör man det så kommer det naturligt falla in i din vardag! 

Mor, Åsa & Kusin Joakim ❤️
Vila, mental meditation är balsam för själen
- Chill vid poolen, Orust
Allmänt, Energi, Löpning, Träning | Släkt, Återhämtning | |
#1 - - Lillemmish- mode - inspo :

ha en fortsatt bra dag =)

kram

Upp