Actic Oskarshamn 2017-08-10

När det är sommar så känner jag att man vill passa på att vara ute så mycket som möjligt. Denna sommaren har jag knappt haft TV:n påslagen, de kommer en höst! 

Jag tränar på ACTIC Oskarshamn då jag inte löptränar. Min träning på gymmet består just nu i två delar: 

Nr 1: Genomgång av över kroppen.
Då börjar jag med att värma upp i 5 min på antigen roddmaskinen eller stakmaskinen. Efter det så kör jag en del maskiner för min överkropp. Så som bröst, triceps, biceps lite mage. Vissa dagar kanske jag lägger till ngn annan maskin lite efter dags form.

Nr 2: Rörlighet och stabilitet.
Efter detta så går jag in i salen och lägger fram en matta och tar av mig skorna och tränar nu resten barfota. Eftersom jag löptränar mycket så är det viktigt med rörlighet i fötter, höfter och knän så jag försöker att mjuka upp och stärka muskulaturen i dessa områden. Fler bilder och övningar som jag vill tipsa om kommer i ett nytt blogginlägg framöver.

Fler bilder och videos kommer så håll ut och givetvis i bättre kvalité än vad som jag bjuder på idag. Hoppas ni alla kommer få en fin fredag & en fin helg!

Njut av dagen & ta hand om er & varandra!

- Actic Oskarshamn
Allmänt, Energi, Träning | Actic, Gym, Rörlighet, Stabilitet, Tränaförattmåbra | |
#1 - - NORRSKEN EMMA:

härligt med träningspass, hade också behövt tid och lägga lite energi åt kroppen =)

Upp