Viljan måste finnas!



Hej på er!
Jag vet det var länge sedan jag bloggade och visst man saknar det! Så jag skall ta upp detta nu igen!
Fatta att jag vann en insirationshelg i Stockholm nästa helg med Simon Kachoa!! Skall bli grymt kul! 

Var i fredags stod i köket på kvällen och förberedde inför min sambos och min påskmiddag för våra föräldrar och små syskon. Jag hade slängt in Helgskinkan i ugnen och satt mig ner 5 min. Går in på Instagram och har fått ngt meddelande, jovisst Grattis Daniel du vann! Jag bara yes!! Så så kul!
Idag är det måndag- annandagpåsk, solen skiner och det kommer bli en fin dag! Jag skall dock jobba men inte förräns vid 13 så jag hinner lapa lite sol med min underbara flickvän!

Fortsatt trevlig Påsk på er så hörs vi!
Ciao Petrini

Allmänt | #isokost #simonkachoa #träning #glädje #insiration | |
Upp