Inspirationshelg Happy Tamsvik



I början av april spenderade jag en helg uppe i Stockholm utanför Bro på Happy Tamsvik. Vi samlades 15 st förväntansfulla och lite brist på inspiration i vår vardags träning. Vi coachades och inspirerades av Simon Kaocha som vann Biggest Looser 2013! Vilken energi och resa han gjort otroligt grymt! Om man inte blir taggad efter denna helgen då vet jag inte vad man behöver!! 


Vi startade helgen med en tre rätters middag i gårdens herrgårdsbyggnad!





Helgen bestod av träning, svett och glädje!
Lördag morgon: Powerwalk!! 
Simon & jag! 

Simon föreläser om sin livs resa!! 👏🏻👏🏻
Vi fick även dansa av oss med ett härligt Zumba pass i ledningen av Dalkullans Fitness Brudar 👍🏻 det var otroligt kul och roligt hade vi ju:

Huvudsaken man har roligt!! 

Följ gärna Dalkullans Fitness på Facebook:


Teamwork & kämparglöd fanns det gott om! Vi fick avsluta campen med hinderbana, vi delades in i två grupper. Vi hjälpte varandra igenom alla hinder och fick känna på hur det var att verkligen samarbeta.



Vi träffade också Tanja Dyredand som arbetar som Mindfluness coach, genom föreläsning och yoga fick testa på att slappna av och hitta oss själva i vår kropp. Vilket är minst lika viktigt som träningen är för oss. 


Tanja jobbar även med ren mat, följ gärna hennes Vegomys på youtube, länk nedan:

Kika gärna in på Simons blogg:


Jag vill tacka alla inblandade och alla nya möten, vänner & inspiration som detta givit mig!

Just Go For IT! 👊🏻💪🏻👍🏻

Allmänt | Simon Kachoa, happytammsvik, hälsa, inspiration, isikost, träning | |
Upp