Tredje veckan har nåt sitt slut!


Nu är jag halv vägs. Idag var det ett tufft pass, med bra teknisk genomgång av min PT Leo Zalli. Så otroligt kul att se hur mycket starkare och mer man kan få ut av sin träning.
Jag är nu nere i -11cm i midja efter tre veckor. Vågen visar nästan hela 10 kilo lättare, fantastiskt. 

Att boxas kräver styrka, teknik och rätt andning. Man får upp pulsen rejält och det är riktigt kul. Att sedan ha Leo peppande framför sig gör att man ger järnet, super bra. En egen PT är det bästa jag någonsin haft, man får ut det där lilla extra. Utan Leo Zalli på Friskvårdshuset hade jag inte varit där jag är idag. Du är bäst! 

I morgon går vi in på fjärde veckan av min 6 veckors kickstart träning. Nu ökar vi och det skall bli otroligt spännande att se vad som händer de sista 3 veckorna.

Just do IT!

Trevlig söndagskväll!
Allmänt | Cardio, FVH, Friskvårdshuset, LCHF, hälsa, lågkolhydrat, träning | |
Upp