Femte veckan har nått sitt slut!


Nu har femte veckan nått sitt slut, tiden går fort när man har roligt! 
Träningen med Leo på Friskvårshuset blir bara bättre och bättre för varje pass. Man lär sig mera om sin kropp och hur pass mycket mera man kan prestera än man tror. Man märker hur fort man kommer in i rutiner och mönster som blir en naturlig del av sin vardag.

 
Vi tränar mer och mer intensivt och med noga precision så att man får in rätt teknik. Veckans kost har gått bra! Min kostrådgivare Jessica Andersson, Kost & Hälsa ville jag skulle komplettera min kost med periodisk fasta,  visade sig vara något som passar just mig perfekt. Att hoppa över frukosten, äta första målet vid 12 och sista vid 20 är perfekt. Låta kroppen få vila.

Nu går vi in på 6:e och sista veckan på min kickstartsträning. Tiden har gått så fort för det har varit så otroligt kul och spännande. Jag mår så mycket bättre idag än för 5 veckor sedan. Detta tack vare Jessica & Leos vägledning och pepp! 

Just Do IT!
Allmänt | FVH, Friskvårdshuset, kost, kost&hälsaJA, livsstil, träning | |
#1 - - Anonym:

Nice

Svar: Tack! 👊🏻💪🏻
Petrini

Upp